Companii

Guzu investeste un milion de euro pentru promovarea adezivilor

Guzu investeste un milion de euro pentru promovarea adezivilor
26.01.2010, 23:11 15

Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu,fondatorul businessului cu lacuri si vopsele Fabryo, va investianul acesta in campaniile de marketing peste un milion de euro(suma neta), valoare de trei ori mai mare fata de bugetul depromovare din 2009.

Producatorii de materiale de constructii au fost reticenti anultrecut in promovarea produselor, insa premisa unui semestru doi maibun in 2010 i-a determinat sa anunte investitii mai mari inpromovare anul acesta.

"Valoarea de un milion de euro este neta si va fi repartizatade-a lungul intregului an, tinand cont de particularitatile pieteipe care activam si de oportunitatile identificate la un moment dat.Brandul Duraziv va fi promovat atat prin intermediul canalelortraditionale - tv si radio -, cat si prin actiuni specifice detrade marketing", afirma Guzu, directorul general al Duraziv.

Compania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 9 mil.euro, similara celei din 2008, cele mai mari vanzari fiind generatede magazinele de profil si distribuitori.

"Suma alocata promovarii reprezinta o investitie si nu se varevedea in pretul final al produsului. De aceea, chiar daca vominregistra cresteri, ma astept sa intram pe profit abia din 2011",sustine Guzu. El se asteapta la o crestere de 10% a businessului in2010, pana la circa 10 mil. euro. "Vom creste pe de o parteextensiv, prin activarea cat mai multor clienti, iar pe de altaparte intensiv, prin largirea gamei de produse".

Duraziv, fosta Bau Profil, a devenit la inceputul anului 2009producator de adezivi, dupa ce a finalizat fabrica cu o capacitatede productie de 300.000 de tone/an, in care a investit 7 mil. euro.Unitatea de productie se afla la Popesti-Leordeni si are 100 deangajati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO