Reţelele de hipermarketuri îşi continuă planurile de expansiune în Bucureşti, iar până la sfârşitul anului 2016 vor ajunge să opereze cel puţin 36 de magazine de mari dimensiuni, faţă de 25 în prezent, potrivit unei analize a ZF care ia în calcul proiectele comerciale anunţate în oraş, dar şi nivelul de activitate de pe şantiere.
Cei mai activi jucători din sector vor fi în următorii ani germanii de la Kaufland şi francezii de la Carrefour, în timp ce grupul Auchan se concentrează în prezent pe doar două proiecte, unu în Braşov şi unu în Bucureşti, după ce şi-a pus sigla în ultimul an pe patru hipermarketuri din Capitală care au însemnat ieşirea reţelei Real de pe piaţa din Bucureşti.
Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ modern, are în prezent şase magazine în Bucureşti, două dintre acestea fiind inaugurate în toamna anului trecut în Pantelimon şi lângă autogara Militari, dar germanii continuă să se dezvolte agresiv, având cel puţin patru magazine în lucru în Capitală.