Companii

Igiena, cel mai extins lanţ de saloane de cosmetică din Capitală face afaceri de 25 mil. lei în 50 de unităţi şi cu aproape 900 de angajaţi

Saloanele Igiena oferă servicii de coafură, cosmetică, manichiură şi spa, cu preţuri de 17 lei pentru un tuns de păr scurt sau 23 de lei pentru o tunsoare specială

Saloanele Igiena oferă servicii de coafură, cosmetică, manichiură şi spa, cu preţuri de 17 lei pentru un tuns de păr scurt sau 23 de lei pentru o tunsoare specială

Autor: Cristina Roşca

25.07.2016, 00:05 1136

Igiena, lanţul de saloane de înfrumuseţare lansat acum peste 65 de ani pe piaţă, este unul dintre cele mai vechi branduri româneşti care au rezistat trecerii timpului şi schimbărilor de regim.

Astăzi, sub brandul Igiena mai sunt deschise în Capitală 56 de unităţi, potrivit site-ului companiei. Acestea sunt răspândite în toate cartierele Bucureştiului, atât în zonele centrale, cât şi în cartierele dormitor.

Saloanele oferă servicii de coafură, cos­metică, manichiură şi spa, cu preţuri de 17 lei pentru un tuns de păr scurt sau 23 de lei pentru o tunsoare specială. Preţul pentru vopsirea părului lung este de 55 de lei, po­trivit site-ului propriu. Poziţionarea saloa­nelor, potrivit ofertei de preţ de pe site-ul com­paniei, este pe segmentul mediu, adre-sându-se clienţilor cu venituri medii. Reţeaua intră astfel în competiţie atât cu saloanele de bloc, cât şi cu numele importante de pe această piaţă, parte a unor lanţuri locale sau internaţionale, precum Gett’s sau Anastasia Beverly Hills.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO