IKEA este aproape de pragul de 100 mil. euro, în cel mai bun an de la intrarea pe piaţă

16 oct 2013 Autor: Ioana David

Vezi galeria foto Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România

Anul acesta am văzut că lumea are mai multă grijă pe ce dă banii. Dacă până în 2008 se gândea să-şi schimbe mobila la şapte - opt ani, acum orizontul de timp este de 15 ani.

Magazinul IKEA din zona co­mer­cială Băneasa din nordul Capitalei a înregistrat vânzări de 440 mil. lei (99,1 mil. euro) în perioada septem­brie 2012 – august 2013, în creştere cu 10% comparativ cu exerciţiul financiar anterior. Acesta este cel mai înalt nivel al vânzărilor atins de grupul suedez de la intrarea pe piaţa locală, în martie 2007. Datele prezentate includ TVA.

„Sunt mulţumit de rezultatele anului trecut. Suntem în buget. Este al treilea an consecutiv de creştere de două cifre“, a spus Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România.

Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 25.000 mp şi a fost deschis în martie 2007 în urma unor investiţii de 25 mil. euro, iniţial fiind o franciză. În 2010, IKEA a cumpărat maga­zinul de la proprietarii francizei pe care l-a integrat în reţeaua sa globală.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.10.2013

 
Cuvinte cheie:
ikea
, vanzari
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide