Companii

Jumatate de milion de euro din Pufarin

26.11.2004, 00:00 67

Compania clujeana Feleacul, producator de dulciuri, mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, cu 40% mai mare decat in 2003.
Producatorul traditional al Pufarinului urmareste sa recastige o cota semnificativa pe piata romaneasca. "Dupa 1996 cand a fost inregistrata ultima crestere de productie, firma a urmat o cadere pana in 2002. De la o cota de piata de 12% in 1996, a fost aproape scoasa de pe piata, intrand in categoria "si altii". Anul 2003 a insemnat primul semn al redresarii, iar in prezent, politica firmei este de a stabiliza activitatea", a declarat pentru ZF Transilvania, Emil Racolta, director tehnic Feleacul.
In 2002, compania clujeana vindea 545 de tone anual, in 2003 a crescut productia la 900 de tone, iar estimarile pentru anul in curs vizeaza atingerea unor vanzari de 1.000 de tone. "Asteptam o crestere progresiva, ne-am propus 1.150 de tone in 2005, 1.500 de tone in 2006 si cel putin 1.800 de tone in 2007", spune Racolta. Pentru a realiza obiectivele, compania deruleaza un program de investitii, dar oficialii firmei nu au precizat valoarea acestora.
Pufarinul, cea mai veche marca inregistrata a firmei Feleacul, detine o pondere de 25-30% in cifra de afaceri a companiei. Celelalte branduri proprii ale producatorului clujean sunt Napoca, Feleacul, Jelley si Negro.
Pachetul majoritar de actiuni al companiei este detinut de omul de afaceri Octavian Buzoianu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO