Companii

La Fantana ataca segmentul casnic cu cel mai mare ambalaj din carton de pe piata

09.03.2010, 23:01 60

Compania La Fantana, cel mai mare imbuteliator de apa inwatercoolere (sistem de racire-incalzire), a anuntat lansarea LaFantana in cutii de unica folosinta de 10 litri, acesta fiind celmai mare ambalaj din carton existent pe piata apelor imbuteliate.Lansarea apei la cutie vizeaza segmentul de consumatori casnici,care pana in 2008 a avut o pondere nesemnificativa in afacerile LaFantana. Compania mizeaza in acest an pe triplarea numarului declienti casnici, dupa ce in 2009 a inregistrat un declin alvanzarilor de 10% la firmele aprovizionate cu apa. Tinta estecresterea ponderii clientilor casnici (gospodariile) la 20% inacest an din totalul clientilor, fata de sub 10% in 2008, potrivitdatelor comunicate de reprezentantii La Fantana. Pana in 2007,marii imbuteliatori de apa in watercoolere nici nu au luat incalcul segmentul de piata reprezentat de gospodarii, pentru caveneau cresteri importante de volume de la clientii corporate -companiile deschideau filiale noi si recrutau oameni, ceea cemajora volumele livrate in cladirile de birouri. Anul trecut insa,jucatorii de profil s-au confruntat cu primele scaderi importantede vanzari la companii. Imbuteliatorul, controlat de fondul deinvestitii Innova Capital, a realizat afaceri de 17 mil. euro in2009, in scadere cu circa 15% fata de anul anterior. Cel mai marecompetitor al sau este Cumpana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO