Companii

Lanţul de magazine Diana a ajuns la 41 de unităţi şi îşi continuă expansiunea

Lanţul de magazine Diana a ajuns la 41 de unităţi şi...

Autor: Cristina Roşca

12.10.2016, 00:07 6080

Lanţul de magazine Diana, controlat de familia Crăciu­nescu, a ajuns la 41 de magazine în judeţele din sudul ţării şi continuă expansiunea pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa de retail, unde se bate atât cu lanţurile străine, cât şi cu cele locale.

„În anul 2015 au fost inaugurate şapte magazine Diana şi a avut loc şi o relocare, iar în acest an s-au deschis până în pre­zent două magazine noi şi estimăm alte trei unităţi noi până la sfârşitul anului“, afirmă Adina Crăciunescu, marke­ting manager în cadrul companiei.

În prezent reţeaua de magazine Diana are magazine în patru judeţe, respectiv Vâlcea, Argeş, Olt şi Gorj. Busines­sul îşi are sediul central în judeţul Vâlcea.

„Adăugarea noilor magazine s-a realizat iniţial concen­tric, în jurul municipiului Râmnicu Vâlcea, în localităţi ur­bane şi rurale cu potenţial de dezvoltare. Ulterior s-a făcut tre­cerea spre localităţi mai îndepărtate.“

În prezent compania are în portofoliu mai multe formate, respectiv magazine specializate, magazine de proximitate şi supermarketuri. În 2014 reţeaua de magazine Diana a înregistrat o cifră de afaceri de 25 mil. euro, iar în anul 2015 aceasta a urcat la 32 mil. euro, potrivit Adinei Crăciunescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO