Companii

Luca Paparella, Bridgestone: Importurile masive de maşini second-hand vor aduce o creştere puternică a vanzărilor de anvelope

Luca Paparella directorul de vânzări al producătorului nipon de anvelope Bridgestone: Singura problemă va fi faptul că importul de maşini vechi va determina o cerere mare de pneuri ieftine. Per total, în acest an vedem o creştere de 10% a pieţei spre 3,3 milioane de anvelope pentru autoturisme, 4x4 şi vanuri.

Luca Paparella directorul de vânzări al producătorului nipon de anvelope Bridgestone: Singura problemă va fi faptul că importul de maşini vechi va determina o cerere mare de pneuri ieftine. Per total, în acest an vedem o creştere de 10% a pieţei spre 3,3 milioane de anvelope pentru autoturisme, 4x4 şi vanuri.

Autor: Bogdan Alecu

20.04.2017, 00:07 384

Vânzările de anvelope reprezintă şi un indicator cu privire la mersul economiei, în contextul în care schimbarea mai frecventă a pneurilor indică un rulaj mai mare al maşinilor.

Creşterea puternică a impor­tu­rilor de automobile second-hand determinată de elimi­narea timbrului de mediu de la 1 februarie va determina mai departe şi un avans al vanzărilor de anvelope, în condiţiile în care mul­te dintre maşinile vechi cum­părate vor veni cu pneuri uzate sau vechi, este de părere Luca Paparella, directorul de van­zări al producătorului nipon de anvelope Bridge­stone, responsabil de zona balcanică. Paparella supraveghează pieţele din Roma­nia, Bulgaria, alături de cele din fosta Iugoslavie.

"Fără timbrul de mediu parcul auto va creş­te puternic în Romania şi implicit cererea pen­tru anvelope. Singura problemă va fi fap­tul că importul de maşini vechi va determina o ce­rere mare de pneuri ieftine. Per total, în acest an vedem o creştere de 10% a pieţei, spre 3,3 milioane de anvelope pentru auto­tu­ris­me, 4x4 şi vanuri", a spus Luca Paparella. Spre com­pa­raţie, în 2015 piaţa anvelopelor s-a ri­di­cat la circa 2,9 milioane de unităţi. La un preţ mediu de 70 de euro pentru o anvelopă, pia­ţa din acest an poate fi estimată la 230 mil. euro.

Pe piaţa locală cele mai mari vanzări de anvelope sunt înregistrate de producătorii prezenţi cu fabrici în Romania, precum Michelin, Continental şi Pirelli. Bridgestone nu deţine fabrici de anvelope în Romania, cele mai apropiate fiind în Polonia şi Ungaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO