Companii

Miele deschide al treilea magazin exclusiv din România şi aşteaptă încasări de 150.000 de euro în primele şase luni

Miele deschide al treilea magazin exclusiv din România...

Autor: Greta Bogdan

21.07.2015, 11:58 1014

Producătorul german de aparatură electro­casnică de lux Miele, care deţine pe piaţa locală atât operaţiuni de producţie, cât şi de distribuţie şi retail, a deschis la Sibiu al treilea magazin exclusiv din România, după cele din Cluj şi Braşov. Acesta este deschis în parteneriat cu compania Okapi Electronics şi este aşteptat să genereze venituri de aproximativ 150.000 de euro în primele şase luni, potrivit estimărilor companiei.

Compania Okapi Electronics, care se ocupă cu comerţul articolelor şi aparatelor electrocasnice în magazine specializate, mai are un parteneriat cu Miele în Cluj.

Produsele Miele sunt vândute în România atât în magazine exclusive (deschise în marile oraşe ale ţării în parteneriat cu antreprenori locali), dar şi în lanţurile retailerilor specializaţi (Altex, Flanco sau Domo) şi în alte magazine partener de mobilier sau electroIT. Produsele Miele pot fi găsite, începând de anul acesta, şi pe platforma Marketplace a retailerului online eMAG. În prezent, Miele are o reţea de 30 de parteneri şi 56 de magazine în România.

„Deschiderea Miele Store Sibiu, al treilea magazin din România, face parte din strategia de dezvoltare în Transilvania, pentru noi, cea mai importantă regiune din punctul de vedere al vânzărilor”, declară Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România.

Miele România este o filială a grupului nemţesc Miele, producător de echipamente electrocasnice, precum aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor, maşini de spălat vase, plite, hote, cupotoare cu microunde, pe care le vinde pe piaţa românească din 2007. Gigantul este prezent la nivel mondial în 47 de ţări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor.

În primele şase luni de la inaugurare, noua unitate din Sibiu va genera venituri estimate la aproximativ 150.000 de euro din vânzarea de electrocasnice, potrivit Loredanei Butnaru.

Pe lângă electrocasnicele Miele, magazinul comercializează şi mobilier de bucătărie sub alte branduri.

Noul magazin are 50 de metri pătraţi şi este amplasat în centrul oraşului, având în ofertă toate categoriile de produse Miele disponibile în România: de la consumabile şi accesorii, până la electrocasnice încorporabile mari şi mici, sisteme de călcat şi espressoare freestanding. Oficialii Miele nu au precizat valoarea investiţiei.

Românii încep să îşi cumpere case şi deci şi electro­casnice. România are un potenţial uriaş, astfel că în cinci ani Miele ar putea tripla cifra de afaceri, iar în zece ani ar putea ajunge la 10-15 mil. euro, spunea recent Loredana Butnaru într-un interviu acordat anterior ZF. Cele mai bune oraşe din punctul de vedere al potenţialului de bu­siness sunt Bucureştiul, Clujul şi Braşovul, însă odată cu deschiderea noului magazin va urca în top şi Sibiul.

Miele Appliances a terminat anul trecut cu afaceri de 2,15 mil. euro, în creştere cu aproape 20% faţă de 2013.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO