Companii

Murfatlar deschide câteva sute de crame proprii

Autor: Ioana David

06.09.2010, 23:55 1568

Murfatlar, unul dintre principalii producători de vin de pepiaţa locală, intră în retail prin deschiderea propriilor crame şiestimează că în următorii doi-trei ani va avea "câteva sute" deastfel de locaţii la nivel naţional. Murfatlar este primulproducător din industria vinului care anunţă planuri de extindereagresivă în retail.
"Toate cramele vor arăta identic, vor avea acelaşi preţ la raft,aceeaşi comunicare. Locaţiile optime sunt cele de proximitate,foarte aproape de consumator", a declarat pentru ZF DanielNegrescu, brand manager al Murfatlar.
Cramele sunt dezvoltate sub forma unor parteneriate cu investitorilocali, un model apropiat de franciză, în care Murfatlar vine cubrandul, know-how-ul, produsele investiţia de marketing, politicacomercială, iar partenerul cu spaţiul, care poate să fie închiriatsau proprietate, şi amenajarea. Deschiderea unei crame se ridică la10.000-15.000 de euro.
Întrebat de ce producătorul a decis să lanseze pro­priile crame,Negrescu a spus că "începând de anul trecut s-au ivit oportunităţiîn piaţă ca urmare a modificării obiceiurilor de consum pe perioadade crizei, oportunităţi pe care încercăm să le speculăm".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO