Napochim se reinventează şi face un pas mare spre piaţa europeană a produselor pentru grădină

13 sep 2017 Autor: Cristina Bellu

Producătorul de mase plastice Napochim Cluj-Napoca, care a investit peste 5 milioane de euro în retehnologizarea echipamentelor de producţie, a bifat prima participare cu produse proprii la un târg internaţional, fiind singura companie din România care a avut un stand dedicat la SpogaGafa, cel mai mare târg mondial de materiale şi produse pentru grădină, desfăşurat în perioada 3-5 septembrie la Köln.

“Sunt convins că prezenţa românească la acest târg de prestigiu aduce inclusiv beneficii de imagine pentru industria de profil din ţară şi, bineînţeles, mă bucur că am pus Napochim pe agenda unor firme importante la nivel global.”, a spus Dan Pitic, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.

Napochim  este unul dintre cei mai mari producători de mase plastice din România, cu un portofoliu de produse care cuprinde de la obiecte de bucătărie, menaj, baie sau grădină, până la ambalaje şi produse pentru construcţii şi industrie.

Compania a fost fondată în 1949 când Societatea comercială Napochim S.A. descinde din Cooperativa de producţie meşteşugărească “Steaua Roşie“ Cluj. De atunci Napochim s-a dezvoltat continuu câştigând expertiză tehnologică şi experienţă în producţia de mase plastice, având parte de o retehnologizare a echipamentelor în anul 2015. Cu peste 3.500 de produse în nomenclator, S.C. Napochim se situează printre cele mai cunoscute firme prelucrătoare de mase plastice din România, fiind acum pe piaţa materialelor pentru grădină unul dintre cei mai mari producători de ghivece din ţară. De asemenea, compania este în topul producătorilor români de şezlonguri pentru plajă şi de pubele pentru colectarea deşeurilor.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.09.2017

 
Cuvinte cheie:
produse
, gradina
, piata
, cluj napoca
, companie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide