Companii

Octavian Badescu pleaca de la Alo Curier

26.01.2007, 14:36 40

Octavian Badescu a renuntat la pozitia de manager la compania de curierat local Alo Curier si vrea sa isi vanda si partile sociale pe care le detine la aceasta.
"Am renuntat la pozitia de manager pentru ca viziunea mea de dezvoltare nu coincidea cu cea a actionarului majoritar si intentionez sa nu mai continui nici ca actionar", a spus Badescu.
Hasanefendioglu Bulent, actionarul majoritar, detine la Alo Curier 60% din partile sociale ale companiei, in timp ce Octavian Badescu detine 25%. Restul de 15% sunt detinute de Sefer Ozel, conform Oficiului National al Registrului Comertului. Atat Hasanefendioglu, cat si Sefer Ozel au cetatenie turca.
Octavian Badescu detine 25% din Alo Curier incepand de acum doi ani, printr-un aport de 41.250 de lei (aproximativ 12.000 de euro la cursul actual). O parte sociala are astfel 1.650 de lei.
Astfel, dupa ce a fost patru ani manager la Alo Curier, Octavian Badescu a spus ca intentioneaza sa se concentreze asupra firmei de marketing More Results Marketing, unde este Senior Partner. Aici Badescu are 22% din partile sociale, iar actionarul majoritar este tot Hasanefendioglu Bulent, care are 40% din partile sociale.
"Exista posibilitatea sa facem un schimb de parti sociale, adica eu sa preiau partea pe care Hasanefendioglu o are la More Results Marketing si sa-i cedez partea mea la Alo Curier. Insa pentru acest lucru trebuie sa fie de acord si ceilalti actionari", a mai spus Badescu.
Badescu a subliniat faptul ca a decis sa se concentreze asupra companiei de marketing pentru ca aceasta are posibilitati mai mari de dezvoltare.
Alo Curier estima pentru anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro, in timp ce More Results Marketing a avut o cifra de afaceri in jur de 200.000 de euro, potrivit lui Badescu.
Pe pozitia de manager la Alo Curier este acum Silviu Stan, fost director executiv, potrivit informatiilor primite de la angajatii companiei Alo Curier.
Alo Curier concureaza cu Pegasus sau Concorde Courier, toate trei avand cam 50% din piata de curierat din Bucuresti. Pe piata de curierat local a intrat anul trecut si compania Curiero, care furnizeaza si servicii de curierat intern.
Atat piata curieratului intern, cat si piata curieratului local au o crestere considerabila, de aproximativ 30% anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO