Companii

Peste 100 de companii locale sunt la târgul Anuga din Germania pentru a găsi noi clienţi la export

Peste 100 de companii locale sunt la târgul Anuga din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.10.2023, 00:07 1165

Mai bine de 100 de companii din România sunt prezente zilele acestea la târgul alimentar Anuga de la Köln (Germania) şi deşi majoritatea firmelor sunt deja prezente la export, folosesc acest eveniment pentru a găsi şi alţi clienţi şi pentru a se extinde fie în ţările unde activează deja, fie în alte ţări.

Carne, mezeluri, nuci, lactate, dulciuri, conserve şi miere sunt doar câteva dintre produsele „made in Romania“ pe care cei peste 150.000 de vizitatori le pot găsi la acest târg. Producătorii români expun pe o suprafaţă de 1.170 mp.

„Suntem la Anuga şi pentru a ne prezenta oferta pe categoriile de paste făinoase şi produse de morărit,  pentru a ne întâlni cu partenerii actuali şi a găsi împreună noi modalităţi de dezvoltare a businessurilor şi nu în ultimul rând pentru a vedea care sunt direcţiile şi tendinţele pieţelor pe care activăm“, spune Mirela Totu, marketing manager în cadrul producătorului de morărit şi panificaţie Pambac.

Târgurile internaţionale sunt o ocazie bună pentru producători să găsească clienţi la export în contextul în care România are un deficit pe segmentul de produse agroalimentare de aproape 6 mld. euro, iar evenimentul Anuga este principalul târg unde merg producătorii locali de alimente şi băuturi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO