Companii

Pizza Hut pariaza pe livrari acasa, iar vanzarile s-au majorat cu 20%

02.05.2010, 23:10 60

Restaurantele Pizza Hut, controlate de compania AmericanRestaurant System, care detine franciza pentru Romania si RepublicaMoldova, a avut incasari de 2,6 mil. euro in primul trimestru alacestui an, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anuluitrecut, chiar daca numarul unitatilor a ramas acelasi.

"Este o crestere organica, datorata programelor de marketing siofertelor pe care le-am propus clientilor. Numarul magazinelor aramas la nivelul celui de anul trecut, respectiv 13 unitati. Inceea ce priveste comportamentul de consum, valoarea notei de platanu a cunoscut fluctuatii mari, insa numarul tranzactiilor a crescutmult, acesta fiind factorul care a influentat practic evolutiaafacerilor", a declarat pentru ZF Carmen Lupulet, directorul demarketing al companiei.

Nici pentru acest an American Restaurant System nu are planuriconcrete in ceea ce priveste extinderea retelei, in schimb se vaaxa in continuare pe dezvoltarea diviziei de livrari la domiciliu -PHD - care in prezent numara sase puncte, trei plasate stradal sitrei in centre comerciale.

Anul trecut, reprezentantii companiei au anuntat cresteri de 12%in ceea ce priveste incasarile si un avans de 21% raportat lanumarul de tranzactii. In august, doar divizia de livrari ladomiciliu avea aproape 20.000 de clienti.

Anterior, Lupulet declara ca brandurile de livrari tind sacreasca in momente de criza financiara, deoarece clientii nu maisunt tentati de restaurante din cauza costurilor ridicate.

PHD concureaza pe piata romaneasca cu pizzerii online caTrattoria, Cuptorul cu lemne sau Jerry's Pizza.

Potrivit datelor Registrului Comertului, American RestaurantSystem este controlata de mai multe firme inregistrate in Cipru,printre care si Tatika Investments, companie la care detine actiuniomul de afaceri Puiu Popoviciu.

Pizza Hut a incheiat 2008 cu o cifra de afaceri de circa 10milioane de euro, cu 11% mai mult fata de anul anterior.

La domiciliu

Pizza Hut a adus in Bucuresti divizia de livrari la domiciliu indecembrie 2007, prima data in zona Vitan, iar la 10 luni distanta,in zona Obor. La un an de la intrarea pe piata s-a lansat PHDMihalache, care a ajuns, in a doua parte a lui 2009, lider devanzari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO