Companii

Polonezii de la Blachotrapez au investit 1 mil. euro într-o fabrică nouă de ţiglă la Ploieşti şi au făcut afaceri de 15 mil. euro în 2018 în România

Interviu Jaros­law Turczynski, CEO Blacho­trapez România

Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România: România este în continuă dezvoltare, într-un ritm mai accelerat decât celelalte ţări ale Uniunii Europene. Ritmul este încă destul de alert aici, deşi putem spune că am văzut o uşoară decelerare în ultima perioadă. Acţiunile guvernanţilor nu au ajutat prea mult piaţa construcţiilor, iar apetitul consumatorilor este redus de posibilităţile de finanţare.

Jaroslaw Turczynski, CEO al Blachotrapez România: România este în continuă dezvoltare, într-un ritm mai accelerat decât celelalte ţări ale Uniunii Europene. Ritmul este încă destul de alert aici, deşi putem spune că am văzut o uşoară decelerare în ultima perioadă. Acţiunile guvernanţilor nu au ajutat prea mult piaţa construcţiilor, iar apetitul consumatorilor este redus de posibilităţile de finanţare.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

08.04.2019, 00:07 687

♦ Ţiglele metalice ale Blachotrapez se vând printr-o reţea de 25 de magazine ale companiei şi în 250 de puncte de distribuţie en-gros ♦ Compania a lansat şi un program de francizare, având până acum două francize deschise.

Blachotrapez, subsidiara lo­cală a grupului polonez cu acelaşi nume, şi-a majorat afacerile cu 20% în 2018, ajungând astfel la 70 de milioane de lei (15 mil. euro) din vân­zarea de ţiglă me­ta­lică şi accesorii pentru aco­pe­ri­şuri. Com­pa­nia a des­chis anul trecut o fabri­că nouă în Ploieşti, care s-a adăugat celei pe care o avea deja în Baia Mare. Ca ur­ma­re, capacitatea totală de pro­ducţie a Blachotrapez în România a urcat la şapte milioane de metri pătraţi anual.

„În 2018, ne-am concentrat asupra dez­voltării unităţilor de producţie - am pus la punct fabrica din Ploieşti, finalizând o investiţie de aproximativ un milion de euro, şi am modernizat fabrica de la Baia Mare. Blachotrapez România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 70 de milioane de lei (circa 15 mil. euro - n. red.), în creştere cu aproape 20% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte profitul, ne-am axat pe reinvestire pentru dezvoltarea companiei, în prin­ci­pal în fabrica de la Ploieşti“, spune Jaros­law Turczynski, CEO Blacho­trapez România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO