Companii

Producătorul brandului Oly: Reducerea TVA a diminuat piaţa neagră şi a majorat consumul de lactate

Producătorul brandului Oly: Reducerea TVA a diminuat...

Autor: Mădălina Panaete

18.07.2016, 00:05 256

Ilias Pliatsikas, directorul gene­ral al Fabrica de Lapte Braşov, pro­du­că­torul lactatelor Olympus şi Oly, a obser­vat că reducerea TVA la alimente, inclu­siv lactate, de la 24% la 9% înce­pând din 1 iunie anul trecut a avut un impact pozitiv asupra pieţei de lactate.

„Reducerea TVA la produsele lactate a diminuat comerţul cu produse lactate nefiscalizate, a crescut calitatea nutritivă şi siguranţa alimentară pe filiera lactatelor pe piaţa din România. Acest lucru a contribuit semnificativ la modificarea tendinţei de consum zilnic de lactate în rândul românilor şi la creşterea vânzărilor, analiză pe care încă o urmărim îndeaproape şi în acest an“, a declarat managerul care conduce o companie cu o cifră de afaceri de 338 milioane de lei ( 76 milioane de euro), în creştere cu 11% faţă de anul precedent, conform datelor de pe mfinante.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO