Companii

Producătorul lactatelor Napolact, cu afaceri de 90 mil. euro anual, îşi schimbă auditorul

Producătorul lactatelor Napolact, cu afaceri de 90 mil....

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.09.2016, 00:04 360
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor FrieslandCampina România, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor ca cifră de afaceri, se reuneşte în septembrie pentru a decide mai multe schimbări în cadrul companiei, printre deciziile care urmează să fie luate aflându-se şi modificarea auditorului companiei.

Astfel,  acţionarii producătorului Napolact  vor avea pe masă revocarea KPMG Audit din funcţia de auditor, conform datelor apărute în Monitorul Oficial. În locul KPMG ar putea fi numit pe o perioadă nelimitată un alt auditor din „Big Four” - PricewaterhouseCoopers Audit.

Companiile multinaţionale cu activitate pe plan local scot a­­nual câteva sute de mii de euro pentru plata auditorilor, cele mai multe alegând să lucreze cu cei mai mari jucători din do­me­­niu: PricewaterhouseCoopers (PwC), KPMG, EY sau Deloitte. Napolact este brandul fanion al producătorului, ca­re mai are în portofoliu şi Milli şi Oke, însă majoritatea in­ves­tiţiilor companiei s-au îndreptat către acest brand.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO