Companii

Profi intră pe piaţa de 8-9 mld. lei a lactatelor cu o nouă marcă privată, Lăptăria Amu, şi speră ca aceasta să ajungă la peste 10% din vânzările de profil ale reţelei în 1-2 ani

Profi intră pe piaţa de 8-9 mld. lei a lactatelor cu o...

Autor: Cristina Roşca

12.10.2023, 00:06 223

Pe segmentul lactatelor, mărcile private ale tuturor retailerilor au ajuns să aibă o cotă de piaţă de 24%, potrivit companiei de cercetare RetailZoom Mai exact, din 10 lei cheltuiţi pe lapte, iaurt sau brânză, 2,4 lei - adică aproape un sfert - merg către produse ce poartă o marcă privată, indiferent care ar fi aceasta.

Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a lansat în acest an o nouă marcă privată - Lăptăria Amu – cu care atacă piaţa de 8-9 mld. lei a produselor lactate.

„Ne construim oferta de lactate Profi pe două segmente: gama de preţ entry level, sub brandul Proxi, şi a doua gamă de preţ (poziţionată mai sus – n.red.), sub noua marcă, Lăptăria Amu. Facem tot posibilul ca noul brand să fie recunoscut de către clienţi, aceştia să îl placă şi să revină după el când îşi fac cumpărăturile la Profi“, spune Alina Ciobanu, manager achiziţii lactate în cadrul Profi, un retailer cu peste 1.600 de magazine de tip supermarket sau proximitate modernă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO