♦ Retailerul Altex are circa 125 de magazine offline sub brandurile Altex şi Media Galaxy, precum şi două platforme online, câte una pentru fiecare marcă ♦ Compania a raportat vânzări de 5,9 mld. lei (1,2 mld. euro) în 2021, valoare ce a poziţionat firma pe secunda treaptă a podiumului celor mai mari afaceri antreprenoriale româneşti, după Dedeman şi înainte de Fildas Trading, distribuitorul de medicamente al Ancăi Vlad ♦ Într-un deceniu, businessul Altex a crescut de cinci ori.
Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei locale de profil, are pentru acest an un buget de investiţii de 30 de milioane de euro, bani ce vor merge în special către achiziţia de terenuri şi construcţia de magazine. În această sumă nu sunt incluse şi stocurile de marfă.
„Continuăm să investim în extinderea reţelei noastre, atât în offline cât şi în online. Suntem atenţi la dinamica pieţei şi optăm pentru dezvoltarea de proiecte offline medii, care pot fi susţinute pe termen lung“, spune Raul Filip, director de achiziţii la Altex România.