„Anul trecut (...) rezultatele au depăşit aşteptările setate la finalul lui 2015. Până la raportarea oficială a Ministerului Finanţelor Publice nu putem discuta despre cifre exacte, dar pot confima o creştere double digit (peste 10%, n.red.)“, spune Răzvan Diraţian, executivul român care conduce businessul Avon. El lucrează în companie de peste 15 ani, angajându-se încă din timpul facultăţii.
În 2015 (ultimul an pentru care există date publice), Avon a obţinut afaceri de aproape 500 mil. lei, cel mai bun rezultat de după 2008 şi în urcare faţă de anul anterior. Creşterea din 2015 şi 2016 a businessului a venit pe fondul creşterii consumului şi al unei evoluţii macro-economice pozitive. Au existat însă şi factori interni care au contribuit la avansul de peste 10% de anul trecut, care a dus businessul spre 550 mil. lei, potrivit calculelor ZF.
„În ceea ce priveşte factorii de creştere a businessului în 2016 pot spune că în primul rând am avut o planificare riguroasă şi în acelasi timp completă, având în vedere că nu puteam evalua cum se va reflecta schimbarea de TVA în preţurile bunurilor de larg consum.“