Retail&Agrobusiness

Afacerile distribuitorului de produse pentru copii Superfood Company s-au majorat cu 10% în 2017

Afacerile distribuitorului de produse pentru copii...

Autor: Cristina Bellu

21.02.2018, 13:17 220

Importatorul şi distribuitorul de produse pentru copii Superfood Company a raportat în 2017 afaceri de 21 mil. euro (97 mil. lei), în creştere cu aproape 10% faţă de anul precedent, când a avut vânzări de 88 mil. lei (peste 19 mil. euro).

Pentru anul în curs, compania estimează un business de peste 22 mil. euro, pe fondul tendinţei de creştere a consumului pe acest segment.

“În 2018 este aşteptată majorarea Produsului Intern Brut la nivel mondial, mai mult decât în anii precedenţi. Acest fapt va avea drept consecinţă tendinţa ascendentă a consumului.(...)”, spune Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Compania germano-română Superfood Company activează pe piaţa locală de import şi distribuţie de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani din 1992 şi a fost fondată de omul de afaceri german Johan Georg Hibler.

Sediul central se află pe Şoseaua de Centură, la 15 km de centrul Capitalei, iar la nivel naţional Superfood Company deţine şase sucursale situate în Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Timişoara.

Produsele importate sunt distribuite în marile lanţuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum şi prin intermediul unui magazin online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO