Retail&Agrobusiness

Afacerile miniPrix coboară sub pragul de 50 mil. lei pentru prima dată după 2009

Afacerile miniPrix coboară sub pragul de 50 mil. lei...

Autor: Cristina Rosca

25.08.2015, 00:06 471
Lanţul de magazine de haine şi încălţăminte cu preţuri mici miniPRIX se aşteaptă în acest an la un nou declin de 20% al businessului, similar celui din 2014, ca urmare a renunţării la o serie de parteneriate cu distribuitorii de produse complementare businessului precum cărţi, produse de grădinărit sau excursii. Astfel, businessul va coborî în 2015 sub pragul de 50 mil. lei pentru prima dată după 2009, potrivit estimărilor companiei. Faţă de nivelul maxim atins în 2013, businessul va posta un declin de circa 36%.
 
miniPRIX deţine în România patru magazine fizice şi unu online, acesta din urmă fiind deschis în urmă cu circa şase ani, într-o perioadă în care vânzările de haine pe internet abia începeau să se dezvolte. De-a lungul ultimilor ani miniPRIX şi-a dezvoltat puternic businessul online, unde a construit un adevărat mall, un model similar celui dezvoltat şi de liderul pieţei online din România eMag. Astfel, miniPRIX a început să vândă iniţial haine şi pantofi online, pentru ca apoi să dezvolte parteneriate şi pentru vânzarea de electronice, electro­casnice, cosmetice, cărţi, alimente şi articole de grădinărit.
 
Începând cu 2014 însă compania a renunţat treptat la parterneriate, păstrând doar un număr redus de produse.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO