Retail&Agrobusiness

Alina Donici, Artesana: Consolidarea brandului este esenţială pentru a rămâne în piaţă

Alina Donici, Artesana: Consolidarea brandului este...

Autor: Cristina Bellu

25.05.2017, 16:02 284

Ne aflăm în momentul în care ne dorim să creştem brandul, să-l consolidăm. Investim în partea de marketing. Trebuie consilidat brandul pentru că acesta reprezintă singura şansă de a putea rămâne în piaţă, a spus Alina Donici, Co-Proprietar, Artesana, în cadrul evenimentului ZF IMM’17 – Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine.

Am ales să fim o alternativă la ceea ce oferă multinaţionalele în piaţă. Am scos un produs inovativ care readuce nostalgia românului pentru iaurtul de demult. L-am ambalat în borcan de sticlă, i-am pus sigiliu. Niciodată nu ne-am dorit să ne batem cu multinaţionalele, ci întotdeauna ne-am dorit să fim o alternativă sănătoasă la ceea ce există pe piaţă.

Mă bucur foarte mult că românii au înţeles lucrul acesta şi sunt din ce în ce mai mulţi consumatori care ne aleg din raft.

Până am ajuns cu produsele în reţelele hipermarketurilor am trecut prin multe încercări, am fost la un pas de faliment, produceam, dar nu vindeam, mergeam la târguri.

Însă am crezut cu tărie în ceea ce facem şi am reuşit să strângem în jurul nostru oameni de calitate care au reprezentat un suport motivaţional.

Acest lucru ne-a ajutat să coexistăm cu multinaţionalele într-o piaţă aflată tot timpul în miscare, unde trebuie să fii mereu inovativ. Tot timpul trebuie să aduci ceva, să fii aproape de client.

Cel mai important moment în succesul companiei a fost reprezentat de prima listare într-un hypermarket. Am reuşit să-I convingem că putem fi o variantă valabilă la raft pentru toată lumea. După primul contract lucrurile s-au schimbat radical.

Respectul faţă de client, principiile solide in firma pe care trebuie sa le transmiţi de la cel mai mic la cel mai mare şi strategia de business care trebuie împărtăşita foarte clar tuturor angajaţilor reprezintă cele trei reguli de bază în antreprenoriat.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO