Retail&Agrobusiness

Brandul de modă Nissa atacă piaţa din Polonia cu un magazin propriu

Brandul de modă Nissa atacă piaţa din Polonia cu un...

Autor: Cristina Bellu

04.07.2017, 12:00 284

Producătorul şi retailerul de modă Nissa, un business românesc de familie, intră pe piaţa poloneză prin deschiderea primului magazin monobrand în centrul comercial Arkadia din Varşovia.

Brokerul imobiliar Colliers International a asistat compania în negocierile de închiriere a magazinului care are ocupă o suprafaţă de 86 metri pătraţi.

"Această tranzacţie demonstrează că piaţa poloneză are un potential ridicat pentru brandurile străine de modă. Ne bucurăm că am oferit consultanţă pentru NIssa în ceea ce priveşte contractul de închiriere şi că am facilitat extinderea companiei în Polonia", a spus Anna Radecka, Associate Director în cadrul departamentului de Retail al Colliers International Polonia.

Brandul de modă Nissa este un business românesc de familie lansat pe piaţă în urmă cu mai bine de un deceniu. Prin produsele realizate marca românească îşi propune să promoveze imaginea unei femei moderne, active, independente şi sofisticate.

Colecţia Nissa a fost prezentată pentru prima dată în 2002, de atunci brandul a crescut ajungând la o reţea de 16 magazine în ţară. În plus, Nissa şi-a extins prezenţa globală prin distribuitori şi agenţi în numeroase ţări din Europa şi Orientul Mijlociu. Brandul câştigă, de asemenea, popularitate în rândul clienţilor care cumpără de pe internet, în contextul în care vânzările online au crescut cu peste 50% în fiecare an, în ultimii trei ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO