Brandul italian Pinko, prezent cu un magazin în franciză în mallul Băneasa, aşteaptă vânzări de 700.000 euro în primul an

12 apr 2018 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Grupul Solmar Trading, care deţine pe piaţa locală franciza brandului italienesc de modă Pinko, prezent în Băneasa Shopping City din martie, estimează vânzări de 700.000 de euro pentru primul an de funcţionare. Acesta este primul monobrand din România al Pinko.

„Magazinul are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi a fost deschis pe 9 martie. Estimăm vânzări de 700.000 de euro în primul an. Investiţia a fost de 120.000 de euro. Deocamdată, nu ne gândim la o extindere, dar putem lua în calcul acest lucru după un an sau doi“, spune Andra Ergen, brand manager al Solmar Trading.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.04.2018

 
Cuvinte cheie:
brand
, vanzari
, franciza
, prezenta
, magazin
, asteptare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide