Retail&Agrobusiness

Cehii de la Walmark aşteaptă afaceri de 84 mil. lei din suplimente alimentare

Gabriel Băloiu, general manager Walmark România: Ne uităm şi la oportunitatea de a intra în categorii noi pentru că piaţa este foarte fragmentată şi, dincolo de creşterea organică pe care ţi-o poate aduce categoria în care eşti deja prezent, intrarea pe categorii noi ar reprezenta o creştere absolută pentru business.

Gabriel Băloiu, general manager Walmark România: Ne uităm şi la oportunitatea de a intra în categorii noi pentru că piaţa este foarte fragmentată şi, dincolo de creşterea organică pe care ţi-o poate aduce categoria în care eşti deja prezent, intrarea pe categorii noi ar reprezenta o creştere absolută pentru business.

Autor: Georgiana Mihalache

22.12.2017, 00:08 665

România este cea mai mare piaţă a grupului care activează în opt alte state în Europa Centrală şi de Est, printre care Bulgaria, Ungaria, Polonia.

Compania Walmark, subsidiara grupului ceh cu acelaşi nume, prezentă pe piaţa locală de su­plimente alimentare de 20 de ani, aşteaptă afaceri de 84 de milioane de lei în pe­rioada iunie 2017 - mai 2018 (anul financiar al grupului), în creştere cu 20% faţă de ace­eaşi perioadă a anului financiar precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO