Discounterul german Lidl este singurul retailer prezent în top cinci pe toate pieţele din regiune

25 iun 2018 Autor: Cristina Rosca

♦ Compania se află pe una dintre primele cinci poziţii din retail pe pieţele regionale din Polonia, România, Cehia, Bulgaria şi Ungaria ♦ Situaţia este neschimbată în Germania şi Austria, două dintre cele mai puternice economii europene ♦ Cota de piaţă variază de la ţară la ţară, între 4 şi 9%.

Discounterul german Lidl este al treilea cel mai puternic jucător din comerţul alimen­tar din România, după Kaufland şi Carrefour. Com­pania a obţinut anul trecut pe piaţa locală afaceri de 6,5 mld. lei, în urcare cu aproape 17% comparativ cu anul anterior, aceasta fiind una dintre cele mai alerte rate de creştere din România.

Avansul a fost susţinut atât de expansiune, cât şi de creşterea puterii de cum­părare a românilor şi implicit a con­sumului.

Compania avea la final de 2017 circa 220 de magazine, cu 15 mai multe decât în urmă cu un an, acesta fiind de altfel ritmul de expansiune al companiei.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.06.2018

 
Cuvinte cheie:
piata
, lidl
, prezenta
, regiune
, top
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide