Retail&Agrobusiness

Distribuitorul Stalinskaya: Toată lumea investeşte şi se zbate să ia o bucată cât mai mare dintr-o piaţă în creştere

Viorel Ognean, director general al companiei Granddis România, care are în portofoliu mărcile de băuturi spirtoase Stalinskaya Vodka şi Wembley Dry Gin: „Vindem în ţări precum Chile, Peru sau China. Avem o bază bună şi începem să dezvoltăm exporturile. Vrem să dublăm businessul din România şi de la export pe termen scurt”.

Viorel Ognean, director general al companiei Granddis România, care are în portofoliu mărcile de băuturi spirtoase Stalinskaya Vodka şi Wembley Dry Gin: „Vindem în ţări precum Chile, Peru sau China. Avem o bază bună şi începem să dezvoltăm exporturile. Vrem să dublăm businessul din România şi de la export pe termen scurt”.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.12.2016, 00:08 984
♦ Scăderea accizei la alcool, dar şi creşterea bugetului de cumpărături al românilor ca urmare a reducerii TVA au adus optimism şi în piaţa de băuturi spirtoase ♦ Jucătorii au apăsat pedala de acceleraţie şi au început să investească pentru a lua o bucată din consumul în creştere.
 
„Eu cred că 2016 este un an bun. Ce-i drept, este un an care a adus şi provocări pentru că există o agre­si­vitate a fiecărui jucător, cel puţin la noi în industrie, dată de această oportunitate.
 
Toată lumea investeşte şi se zbate să ia o bucată cât mai mare din această piaţă în creştere. După părerea mea, a fost o concurenţă mai acerbă în acest an şi s-a deschis apetitul pentru investiţii pentru că toţi vedem că este un an bun”, a spus Viorel Ognean, 46 de ani, di­rectorul general al com­paniei Granddis România, una dintre cele mai importante companii de marketing, vânzări şi distribuţie de produse spirtoase.
 
Printre cele mai importante băuturi care fac parte din portofoliul grupului se numără produsele din portofoliul Prodal’94 şi anume Stalinskaya Vodka, liderul pieţei de vodcă din România, Wembley London Dry Gin, liderul pieţei de gin din România, dar şi produse din import precum Rose Mary Spumant, Vermut şi Lichior, Stolichnaya Vodka şi Label 5 Whisky. De asemenea, compania este prezentă şi pe segmentul economic de preţ cu brandurile Săniuţa şi Drobeta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO