Retail&Agrobusiness

Emag atacă piaţa băncilor cu un card de credit şi vrea să intre pe segmentul de turism

Emag atacă piaţa băncilor cu un card de credit şi...

Autor: Anca Olteanu

10.05.2017, 19:21 3483

"Ne dorim să lansăm, prin intermediul eMAG Marketplace, categoria de turism. Ne vom concentra pe pachete turistice şi ne dorim să vindem şi casco, prin intermediul eMAG Marketplace", a spus Tudor Manea.

eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în două ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.

"În vară ne dorim să lansăm, iniţial, pentru Bucureşti, un serviciu prin care clienţii îşi pot alege ora de livrare – un interval de trei ore, disponibil pe toate categoriile de produse vândute de eMAG", a anunţat Manea. Preţul care ar urma să fie plătit de clienţi pentru a beneficia de acest serviciu va fi de 18-22 de lei, a adăugat Iulian Stanciu, directorul general eMAG.

În ceea ce priveşte creşterea companiei, aceasta este estimată să treacă de 20%. "Parte din creştere e ajutată de piaţă, anul trecut a fost o creştere de 20% din perspectiva consumului. Anul ăsta, consumul va avea o creştere de 10%. Anul ăsta o să creştem cu peste 20%", spune Stanciu.

Anul acesta, oferta eMAG va ajunge la aproximativ două milioane de produse prin diversificarea unor categorii care atrag tot mai mulţi clienţi online: home & deco, auto, bricolaj, articole pentru copii şi jucării, sport şi fashion. La finalul anului 2016 erau 1,3 milioane de produse active, iar pentru finalul anului 2017 numărul produselor active este estimat să ajungă la două milioane.

În 2017, eMAG va investi 50 de milioane de euro, cea mai mare sumă urmând să ajungă în zona logistică. În 2016, compania a investit alte 50 de milioane de euro, cele mai mari sume fiind destinate domeniului tehnologie şi dezvoltare internaţională, menţionează Stanciu.

De asemenea, eMAG intenţionează să deschidă mai multe showroom-uri şi să îşi consolideze afacerile în ţările în care sunt prezenţi (România, Bulgaria, Ungaria şi Polonia).

"Ecommerce-ul este încă la început în România, cu un potenţial semnificativ de creştere an de an. Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia şi micii producători români înscrişi în programul Deschide România", a completat Iulian Stanciu.

În luna aprilie, în programul "Deschide România" erau înscrişi 134 de mici producători, urmând ca numărul acestora să crească până la 400, în decembrie, potrivit datelor estimative ale eMAG.

Echipa grupului eMAG (care include alături de eMAG şi Conversion, PC Garage, Depanero şi FashionDays) are 3.822 de angajaţi, din care 650 se ocupă de dezvoltarea IT.

Pentru finalul anul 2017, sunt estimaţi 4.500-4.600 de angajaţi, număr în care sunt incluşi angajaţii sezonieri, care lucrează pentru vârf de sezon, potrivit directorului general al eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO