Retail&Agrobusiness

„În 5-7 ani am putea vedea o dublare a consumului de produse electroIT”

Mioara Bolozan, marketing manager al producătorului de electrocasnice Whirlpool România

Mioara Bolozan, marketing manager al producătorului de electrocasnice Whirlpool România

Autor: Cristina Rosca

24.03.2016, 00:05 320
Un român cheltuie anual pe produse electroIT 114,5 euro, cu 55% mai puţin ca un ungur şi de peste două ori mai puţin ca un ceh. Prin comparaţie cu Germania, cea mai dezvoltată economie din Europa, România stă chiar mai rău, suma fiind de şase ori mai mică.
 
Totuşi, tocmai faptul că local consumul de produse electroIT este atât de mic reprezintă o bază de creştere viitoare, cred jucătorii de profil. Mioara Bolozan, marketing manager al producătorului de electrocasnice Whirlpool România, este de părere că în 5-7 ani consumul s-ar putea dubla, pentru a prinde din urmă Cehia.
 
„Potenţial există, însă trebuie să păstrăm neschimbate trendurile macroeconomice actuale. Dacă acest lucru se întâmplă, în 5-7 ani am putea vedea o dublare a consmului de profil şi am putea prinde din urmă Cehia, spre exemplu”, spune Mioara Bolozan, unul dintre cei mai longevivi manageri din piaţă, cu o experienţă de circa 15 ani în cadrul producătorului de electrocasnice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO