Retail&Agrobusiness

Lanţul de bijuterii Teilor aşteaptă o creştere a vânzărilor în acest an cu 50%, la peste 30 milioane de lei

Reţeaua de bijuterii Teilor, fondată de antreprenorul Florin Enache, are în prezent 14 magazine fizice în marile oraşe din ţară şi unu online

Reţeaua de bijuterii Teilor, fondată de antreprenorul Florin Enache, are în prezent 14 magazine fizice în marile oraşe din ţară şi unu online

Autor: Cristina Rosca

01.09.2015, 00:08 1114

Lanţul de bijuterii Teilor, controlat de antreprenorul român Florin Enache, vrea ca în următorii doi ani să ajungă la 5-6 magazine în Bucureşti şi câte două în oraşele mari ale ţării, cu peste 200.000 de locuitori.

Astăzi, reţeaua numără 14 unităţi fizice şi un magazin online, dintre care patru în Capitală, trei în Piteşti - oraşul de provenineţă al businessului - , două în Craiova şi câte unu în alte centre urbane mari pre­cum Iaşi sau Sibiu. În afară de Ca­pitală, România are nouă oraşe cu o po­pu­laţie de peste 200.000 de locuitori, ceea ce înseamnă că lanţul de bijuterii Teilor fondat în 1999 încă are spaţiu de expansiune.

„Noi nu ne bazăm expansiunea doar pe cererea din piaţă. Credem că putem crea cerere (...). Referitor la cifre, în următorii doi ani vrem să avem cinci sau şase magazine în Bucureşti şi câte două în oraşele mari, cu peste 200 000 de locuitori“, spun reprezentanţii com­pa­­niei. Ulterior, explică ei, îşi vor orienta atenţia către oraşele cu un nu­măr de locuitori între 100.000 şi 200.000. „Ne vom decide dacă vom avea o ex­tin­de­­re punctuală sau dacă aceasta va de­pin­de de puterea de cumpărare a ora­­şu­lui, de competiţia sau de gusturile lo­ca­le.“ În prima jumătate a anului 2015 compania a deschis trei noi ma­ga­zine în Bucureşti - în AFI Palace Cotroceni, Mega Mall şi Pro­me­na­da „ şi câte unu în Braşov la Coresi Shopping Re­sort şi Iaşi la Palas Mall. „În a doua jumătate a anu­lui, vom intra în alte două oraşe, în Cluj, la Iulius Mall, şi în Ploieşti, la Shopping City Ploieşti. La începutul anului 2016 vom deschide magazine în alte două oraşe, în Constanţa, în mallul City Park, şi în Ti­mi­şoara, la Shopping City Ti­mi­şoara.“ De asemenea, reţeaua deţine şi un magazin online, despre care spune că este o zonă-cheie pentru business şi un segment de la care aşteaptă o creştere rapidă pe viitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO