Lanţul de bijuterii Teilor, controlat de antreprenorul român Florin Enache, vrea ca în următorii doi ani să ajungă la 5-6 magazine în Bucureşti şi câte două în oraşele mari ale ţării, cu peste 200.000 de locuitori.
Astăzi, reţeaua numără 14 unităţi fizice şi un magazin online, dintre care patru în Capitală, trei în Piteşti - oraşul de provenineţă al businessului - , două în Craiova şi câte unu în alte centre urbane mari precum Iaşi sau Sibiu. În afară de Capitală, România are nouă oraşe cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori, ceea ce înseamnă că lanţul de bijuterii Teilor fondat în 1999 încă are spaţiu de expansiune.
„Noi nu ne bazăm expansiunea doar pe cererea din piaţă. Credem că putem crea cerere (...). Referitor la cifre, în următorii doi ani vrem să avem cinci sau şase magazine în Bucureşti şi câte două în oraşele mari, cu peste 200 000 de locuitori“, spun reprezentanţii companiei. Ulterior, explică ei, îşi vor orienta atenţia către oraşele cu un număr de locuitori între 100.000 şi 200.000. „Ne vom decide dacă vom avea o extindere punctuală sau dacă aceasta va depinde de puterea de cumpărare a oraşului, de competiţia sau de gusturile locale.“ În prima jumătate a anului 2015 compania a deschis trei noi magazine în Bucureşti - în AFI Palace Cotroceni, Mega Mall şi Promenada „ şi câte unu în Braşov la Coresi Shopping Resort şi Iaşi la Palas Mall. „În a doua jumătate a anului, vom intra în alte două oraşe, în Cluj, la Iulius Mall, şi în Ploieşti, la Shopping City Ploieşti. La începutul anului 2016 vom deschide magazine în alte două oraşe, în Constanţa, în mallul City Park, şi în Timişoara, la Shopping City Timişoara.“ De asemenea, reţeaua deţine şi un magazin online, despre care spune că este o zonă-cheie pentru business şi un segment de la care aşteaptă o creştere rapidă pe viitor.