Retail&Agrobusiness

Nemţii de la dm au ajuns la aproape 70 de drogherii şi păstrează cadenţa de 10 magazine noi pe an

Nemţii de la dm au ajuns la aproape 70 de drogherii şi...

Autor: Cristina Rosca

19.11.2014, 16:56 548

Reţeaua germană de magazine de cosmetice şi bunuri de larg consum dm drogerie markt a deschis zece magazine în anul financiar 2013-2014, încheiat în septembrie, şi continuă expansiunea în acelaşi ritm şi în acest an. Germanii au intrat pe piaţa locală în 2007, după ce testaseră modelul de business în Cehia, Ungaria sau Polonia.

Pe piaţa locală reţeaua drogerie markt a intrat cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să se extindă în restul ţării. Cu o reţea de 68 de magazine în prezent, dm drogerie markt plănuieşte să continue expansiunea, urmând să atace zona de nord-est a ţării.

„În anul nostru financiar am deschis 10 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Târgu Jiu, Sighişoara, Drobeta-Turnu Severin, Galaţi, Petroşani şi Brăila. Cu aceste deschideri am reuşit să completăm zona de extindere a reţelei noastre şi să optimizăm totodată şi conceptul logistic. La sfârşitul acestui an vom deschide primul nostru magazin la Bacău cu care vom acoperi şi o parte a zonei de nord-est a României“, spune Milan Radin, directorul general al drogerie markt Ro­mânia.

Încă de la intrarea pe piaţa locală compania a pariat pe expansiune, însă reţeaua este slab dez­voltată comparativ cu cele din Ungaria (peste 250 de magazine) sau Cehia (220 de unităţi).

Grupul dm drogerie markt, cu afaceri de 8,3 mld. euro în anul finan­ciar 2013-2014, are peste 3.000 de ma­ga­zine în 12 ţări, cea mai importantă fiind „piaţa-mamă“ Ger­mania, unde se află mai bine de jumătate din maga­zină.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO