Retail&Agrobusiness

Patru companii au umplut 70% din numărul ceştilor de cafea băute de români anul trecut. În România, în 2016 în magazine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea

400 mil. euro este valoarea totală a pieţei cafelei, din care 60% reprezintă cafeaua naturală.

400 mil. euro este valoarea totală a pieţei cafelei, din care 60% reprezintă cafeaua naturală.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.07.2017, 00:05 612
Jacobs Douwe Egberts, Strauss România, Nestlé România şi Tchibo Brands, cele mai mari patru companii străine prezente pe piaţa locală a cafelei, deţin 70% din vânzările de cafea din magazine, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Liderul pieţei este Jacobs Douwe Egberts, impor­tatorul cafelei Jacobs pe plan local, cu o cotă de circa 27%, fiind urmat de Strauss România (Doncafe), care are 23% din piaţă.
 
În România, anul trecut în maga­zine s-au vândut peste 32.000 de tone de cafea, conform sursei citate, segmentul crescând cu 3% faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO