Retail&Agrobusiness

Preluarea Billa de către francezii de la Carrefour se află pe ultima sută de metri

Pen­tru Carrefour achi­ziţia Billa reprezintă dezvoltarea reţelei de magazine mici la nivel naţional

Pen­tru Carrefour achi­ziţia Billa reprezintă dezvoltarea reţelei de magazine mici la nivel naţional

Autor: Cristina Rosca

19.06.2015, 00:06 8197

Negocierile dintre grupul francez Carrefour şi lanţul de 85 de supermarketuri Billa au avansat, tranzacţia aflându-se aproape de finalizare după mai multe luni de tatonări şi după ce alţi jucători s-au retras din cursă, printre aceştia numărându-se şi lanţul de supermarketuri Mega Image, potrivit mai multor surse din piaţă.

Potrivit datelor ZF, valoarea tranzacţiei se ridică la 70-90 mil. euro.

Până la închiderea ediţiei reprezentanţii celor două părţi nu au comentat informaţia.

Pen­tru Carrefour achi­ziţia Billa reprezintă dezvoltarea reţelei de magazine mici la nivel naţional, francezii fiind deja prezenţi atât cu supermarketurile Market (97), cât şi cu magazinele de proximitate Express (44). Odată cu achiziţia Billa, francezii s-ar apropia de concurenţii lor pe formatul mic – Mega Image (peste 400 de magazine) şi de Profi (peste 300), cei mai extinşi comercianţi din comerţul modern din România.

Carrefour a ieşit acum iar la „vâ-nătoare“ pentru că în ultimii ani liderul pieţei - grupul german Kaufland - s-a detaşat ajungând anul trecut la afaceri de 1,8 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO