Retail&Agrobusiness

Producătorul apei Calipso a investit un sfert din bugetul planificat pe 2017 într-un utilaj de ambalare

Producătorul apei Calipso a investit un sfert din...

Autor: Cristina Bellu

23.03.2017, 12:38 316

Producătorul apei Calipso a învestit aproximativ 500 mii de euro într-un utilaj de ambalare, în scopul reducerii poluării mediului şi a consumului de ambalaj cu cca. 60 tone pe an.

“Ne-am propus la începutul anului să ne concentrăm pe modernizare, eficientizare şi reducerea amprentei de mediu. Bugetul este unul ambiţios, de cel puţin 2 milioane de euro. Deja am alocat un sfert din acesta pentru achiziţionarea unei maşini de baxare de ultimă generaţie şi cu siguranţă nu ne vom opri aici”, a declarat Daciana Siderache, director general Calipso.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 50 de milioane de lei (11 mi. euro), în creştere cu 11% faţă de anul precedent şi a livrat pe piaţa locală 160 de milioane de litri de apă şi suc.

Printre obiectivele producătorului se află acoperirea întregii reţele de retail modern, creşterea numărului de distribuitori, mărirea portofoliului de produse, dar şi distribuţia proprie în magazinele de proximitate.

“Obiective importante pentru noi sunt acoperirea întregii reţele de retail modern, creşterea numărului de distribuitori, mărirea portofoliului de produse, distribuţie proprie în magazinele de proximitate şi acoperirea pe segmentul de comerţ tradiţional. Sunt obiective îndrăzneţe pentru care suntem foarte încrezători”, a mai adăugat Daciana Siderache.

Referindu-se la comportamentul consumatorului de apă îmbuteliată, Daciana Siderache spune că acesta a început să devină din ce în ce mai atent la caracteristicile apei pe care o consumă şi se informează mai mult în legătură cu informaţiile care sunt scrise pe etichetă.

“Consumatorii încep să cunoască piaţa, de orice natură ar fi ea. Accesul la informaţie face lumea produselor transparentă, iar alegerile sunt făcute pe baza unui mix complex de considerente. Pe piaţa apelor îmbuteliate, consumatorul este atent la caracteristicile apei pe care o consumă şi se informează cu mai mult interes asupra a ceea ce scrie pe etichetă. Se face tot mai mare focus pe puritatea apei, cantitatea de nitriţi sau reziduul fix”, a mai adăugat Daciana Siderache.

Calipso, companie înfiinţată în 1991, produce şi îmbuteliază apă de izvor plată şi carbo, băuturi răcoritoare şi apă aromatizată, într-o unitate cu o capacitate de producţie de 900.000 litri pe zi, situată in jud. Ilfov. În prezent, compania are peste 140 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO