Retail&Agrobusiness

Producătorul cafelei Tchibo închide magazinul din mallul Promenada

 Producătorul cafelei Tchibo închide magazinul din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.10.2016, 13:04 4891

Tchibo România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a cafelei, va închide începând de mâine magazinul din Promenada Mall din Capitală.

Unitatea este singura de acest fel deţinută de grupul german pe plan local şi a fost inaugurată în urmă cu trei ani.

Magazinul  comercializează, pe lângă cafea, şi articole de îmbrăcă­minte şîncălţăminte , precum şi obiecte şi decora­ţiuni pentru baie şi bucătărie.

„România este o ţară foarte importantă pentru Tchibo Coffee şi Tchibo Cafissimo şI suntem mândri de faptul că suntem prezenţI pe această piaţă de peste 15 ani (…). Cum Tchibo vizează găsirea celui mai bun concept pentru segmentul de non food cu o varietate a produselor şi cu o aranjarea magazinului într-un mod atractiv, magazinul din Promenada Mall a fost un proiect pilot şi compania a învăţat multe lucruri din acest test”, a declarat Noémi Varga, Head of Marketing Hungary & Romania în cadrul Tchibo. Ea adaugă faptul că Tchibo se va concentra pe segmentele de cafea şi Cafissimo ( segmentul de expresoare de cafea şi capsule de cafea).

„Aceste categorii cresc rapid şi oferă mari oportunităţi pentru dezvoltarea viitoare a Tchibo România”. 

La inaugurarea care a a avut loc în octombrie 2013 reprezentanţii companiei spuneau că Tchibo este în discuţii cu toate mallurile din Bucureşti pentru a deschide astfel de magazine, în fruntea listei aflându-se Unirea Shopping Center. Însă, planurile companiei nu s-au concretizat, Tchibo rămânând în această perioadă doar cu un magazin în România.

Grupul Tchibo are astfel de magazine în mai multe ţări precum Germania, Polonia sau Ungaria. De exemplu, în Ungaria grupul are nouă astfel de magazine, dar şi un magazin online, conform informaţiilor furnizate anterior de companie.

Tchibo nu are o unitate de producţie pe plan local, însă este unul dintre cei mai mari jucători alături de branduri precum Jacobs, Doncafé, Nescafé şi Cafea Fortuna.

Tchibo Brands, filiala locală a grupului german, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 109 milioane de lei şi un profit de circa 1,7 milioane de lei, conform mfinante.ro. Compania a avut un număr mediu de 22 de angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO