Retail&Agrobusiness

Retailerul Il Passo face „pasul“ către producţie: 20% din pantofii din magazine vin din fabrica proprie

Petru Chiriac şi-a petrecut aproape jumătate din viaţă în industria pantofilor, iar în 1999 a pus bazele businessului Il Passo

Petru Chiriac şi-a petrecut aproape jumătate din viaţă în industria pantofilor, iar în 1999 a pus bazele businessului Il Passo

Autor: Cristina Rosca

28.04.2016, 00:08 1722

Grupul are acum un model de afaceri similar cu cel al altor afaceri româneşti – Musette şi Why Denis – care au integrate ambele activităţi.

Petru Chiriac, antreprenorul care a pus acum mai bine de 15 ani bazele businessului Il Passo, cu activităţi în retailul de încălţăminte, a investit circa jumătate de milion de euro într-o unitate de producţie de pantofi din Bucureşti, fabrică ce îi asigură astăzi 20% din marfa din magazine.

Banii au fost utilizaţi pentru achi­ziţia de utilaje, în timp ce clădirea care găzduieşte fabrica este închiriată.

„Am luat decizia de a produce într-o unitate proprie acum trei sezoane, însă până acum am pus la punct sistemul de producţie. Am vrut ca pantofii realizaţi de noi să fie la standardele celor de afară“, spune Petru Chiriac, care a pornit la drum în acest business îm­preună cu o altă antreprenoare româncă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO