Compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 731 milioane de lei (164 mil. euro), în creştere cu aproape 9% faţă de anul precedent. În plus, Interbrands şi-a dublat anul trecut profitul net, până la peste 30 de milioane de lei (6,7 milioane de euro).
Rand Sherif, CEO al companiei de distribuţie a bunurilor de larg consum Interbrands Marketing & Distribution, spune că anul 2015 a fost unul foarte bun pentru businessul pe care îl conduce, toţi indicatorii comerciali şi financiari având o evoluţie puternică.
„Am continuat să creştem, să ne îmbunătăţim marjele şi să ţinem pe loc costurile. Alături de dinamica pozitivă a pieţei şi de creşterea organică, anul trecut la evoluţia vânzărilor şi a profitului au contribuit şi noile parteneriate cu Philip Morris (anul 2015 a fost primul an întreg de parteneriat) şi cu Fater pentru distribuţia naţională a Ace (înălbitor)“, a declarat managerul, care este şi acţionar în cadrul companiei de distribuţie.
Rand Sherif controlează compania alături de societatea Holson Holding înregistrată în Cipru, în spatele căreia se află acţionari libanezi (familia Sarkis). Interbrands a semnat în prima jumătate a anului 2014 un contract cu producătorul de ţigarete Philip Morris. Parteneriatul a venit în contextul în care partenerul anterior al Philip Morris - Top Brands Distribution - a intrat în insolvenţă. Interbrands este totodată şi distribuitorul ţigărilor produse de British American Tobacco (producătorul ţigărilor Kent), liderul pieţei de ţigarete şi competitorul Philip Morris. Interbrands asigură distribuţia şi pentru companii precum Procter&Gamble, Kotanyi, Henkel, Tchibo sau Mondelez, potrivit ultimelor date.