Retail&Agrobusiness

Şeful Lidl: Jucătorii din comerţul modern mai pot câştiga 20% cotă de piaţă, deci afaceri de 3-4 mld. euro

Frank Wagner conduce operaţiunile Lidl România de aproape un an

Frank Wagner conduce operaţiunile Lidl România de aproape un an

Autor: Cristina Roşca

14.11.2016, 00:05 234

„Comerţul modern are o cotă de piaţă de 60% în România. Pe alte pieţe a ajuns la 80%, deci loc de creştere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu ştiu, depinde de format.“

Comerţul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 reţele străi­ne şi afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, reţelele interna­ţio­nale precum Kaufland, Carre­four sau Lidl au ajuns să aibă o cotă de piaţă de aproape 60% în tot comerţul alimentar, iar trendul ascendent nu se va opri aici.

„Comerţul modern are o cotă de pia­ţă de circa 60% în România. Pe alte pieţe a ajuns la 80%, deci loc de creştere există. Dacă luăm o piaţă totală (co­mer­ţul alimentar, n.red.) de circa 17-18 mld. euro în România, diferenţa de 20% (faţă de alte pieţe, n.red.) poate însemna 3-4 mld. euro în plus pentru comerţul mo­dern local. Câte magazine în plus în­seam­nă asta nu ştiu, depinde de for­mat“, spune Frank Wagner, exe­cu­tivul care conduce operaţiunile locale ale Lidl în România din poziţia de preşe­dinte al consiliului de conducere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO