Retail&Agrobusiness

Strategia unui mic producător de încălţăminte: deschide magazine vara la mare şi iarna la munte, în timp ce giganţii se duc în malluri

Strategia unui mic producător de încălţăminte:...

Autor: Mădălina Panaete

11.09.2015, 13:00 4517
Producătorul de încălţăminte Mopiel din Buzău, fondat în urmă cu 20 de ani de către Cătălin şi Mihaela Ioniţă, pariază pe magazine sezoniere în care intră în mare parte românii aflaţi în vacanţă dornici de cumpărături, aceasta fiind una dintre puţinele „metode“ prin care se pot bate cu reţele de magazine precum CCC, Bata, Deichmann sau Benvenuti, care s-au aşezat în special în malluri.
 
„Magazinele actuale se află distri­buite în zona de sud-est a ţării. Avem şapte magazine în Buzău, Focşani ( 2), Râmnicu Sărat, Constanţa, Mangalia şi cel de la poarta fabricii. .Avem ma­gazine sezoniere pe litoral în şase staţiuni, iar iarna pe Valea Prahovei şi Bran“, spune Cătălin Ioniţă, 45 de ani, directorul general al companiei Mopiel, cu afaceri de 3,7 milioane de lei anul trecut.
 
Niciun retailer mare nu are magazine sezoniere, astfel că micii producători pot beneficia de o „portiţă“ lăsată liberă de brandurile cunoscute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO