Sucevenii de la Denis vor să deschidă magazine de pantofi în SUA, Germania şi Austria

3 mar 2015 Autor: Cristina Rosca

Producătorul de încălţăminte Denis, cu afaceri de 10,5 milioane de euro anul trecut, vrea să deschidă în acest an zece magazine în ţară şi să facă primii paşi pe pieţele din Statele Unite, Germania şi Austria. Acţionarii Why Denis anunţaseră încă de anul trecut planuri de expansiune în Occident, însă acestea au fost amânate. Producătorul sucevean deţine în prezent 35 de magazine în cele mai mari oraşe din ţară, sub două branduri, Why Denis (10) şi Anna Cori & All Shoes (25). De asemenea, sucevenii au trei magazine la Kiev, în Ucraina. „La nivelul anului 2014, valoarea investiţiilor s-a situat la un milion de euro, banii fiind direcţionaţi în principal către zona producţie, design şi platformelor de vânzare online pe care le-am lansat în partea a doua a anului trecut”, spune Ana Cornea, manager şi acţionar al companiei. Denis a obţinut anul trecut afaceri de 10,5 milioane de euro, în creştere de la 9 milioane de euro în 2013, potrivit companiei. Potrivit datelor publice, compania Denis din Suceava, care potrivit datelor ZF este cea mai importantă, a avut în 2013 afaceri de aproape 30 milioane de lei (6,7 milioane de euro).  „Trendul ascendent înregistrat în 2014 va fi păstrat şi anul acesta, când ţinta este de 15 milioane de euro”, spun reprezentanţii companiei care are o istorie de peste 25 de ani şi care deţine o fabrică la Suceava. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.03.2015

 
Cuvinte cheie:
Denis
, incaltaminte
, magazine
, deschidere
, austria
, germania
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide