Retail&Agrobusiness

Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: Urmărim să producem anumite produse marcă proprie în România pentru a le vinde şi în alte ţări din regiune

ZF Branduri româneşti 2023

Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: Urmărim să producem...

Autor: Cristina Bellu

17.10.2023, 13:05 163

Obiectivele noastre sunt de a produce regional anumite produse marcă proprie în România pentru a le vinde şi în alte ţări din Europa de Est, a spus Tiberiu Dăneţiu, director de marketing Auchan România, prezent în cadrul evenimentului ZF Branduri româneşti 2023.

“În urmă cu şapte ani am avut o acţiune în care am invitat furnizori de-ai noştri pentru a-i ajuta la export. În Italia am reuşit să construim împreună cu câţiva dintre ei o zonă cu produse româneşti în magazinele de acolo, unde furnizori de-ai noştri au devenit furnizori în Auchan Italia. Şi în prezent avem acest program, pe care vrem să-l punem la punct într-o măsură mult mai mare. Cu atât mai mult, obiectivele noastre sunt de a produce regional anumite produse marcă proprie în România pentru a le vinde şi în alte ţări din Europa de Est”, a spus Tiberiu Dăneţiu.

Alte declaraţii:

♦ Vrem să organizăm în anii următori nişte delegaţii cu care să mergem să prezentăm produse româneşti în Polonia, Spania, Franţa, produse tematice. Deocamdată imaginea României de bun producător nu este formată suficient în afară.

♦ Poziţia pe care o ocupă în inima clienţilor face o marcă să fie emblematică. Durabilitatea în timp şi faptul că marca rămâne apreciată şi iubită de clienţi. Lucrul acesta dă şi rezistenţa în timp a acestor mărci care poti fi de sute de ani, de zeci de ani sau chiar de câţiva ani, dar cu perspective.

♦ Marketingul este important, caracteristicile produsului şi cum rezolvă problema clientului sunt alte aspecte importante, iar totul creează imaginea de marcă şi generează ulterior un ataşament, fidelitate în rândul clienţilor. Cred că mărcile româneşti, în momentul în care reuesc să facă pasul către consumator, devin mult mai repede mărci iubite pentru că au şi o componentă legată de patriotism care le ajută în acest sens. Important este să ţină un anumit nivel.

♦ Cred că astăzi, mărcile româneşti sunt pe o evoluţie extraordinar de bună, au o dezvoltare foarte bună, chiar dacă se bat de la egal la egal cu cele internaţionale. Toate elementele pe care le au în spate şi susţinerea pe care o au din partea unor companii precum Auchan, faptul că se adresează bine consumatorilor, ştiu să comunice, se poziţionează bine şi aduc valoare clienţilor, toate aceste lucruri adunate le sporeşte capacitatea să devină branduri de succes.

Câte mărci emblematice crezi că are România?

♦ Noi avem 35 de mărci în Clubul Mărcilor Emblematice din decembrie 2020, atunci când am lansat proiectul. Acum urmează să mai adăugăm încă 25. Am creat acest club pentru a susţine şi a promova şi mai bine mărcile româneşti către români. Am creat diverse evenimente în care oferim posibilitatea partenerilor noştri care deţin aceste mărci să le aducă în faţă consumatorilor, să le comunicăm.

 
 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO