Retail&Agrobusiness

Un brand de vin din Moldova a trimis 30.000 de sticle în restaurantele locale

Un brand de vin din Moldova a trimis 30.000 de sticle în...

Autor: Cristina Bellu

03.02.2016, 00:05 555
Gitana Wineries, brandul deţinut de compania Vinăria Ţiganca din Republica Moldova şi controlat de soţii Svetlana şi Petru Dulgher, ambii cu studii în domeniul vinificaţiei, a apărut pe piaţă în 2011, la peste 14 ani de la plantarea primilor lăstari de viţă-de-vie pe terenul deţinut de aceştia.
 
„Primul vin a apărut în 2007, iar prima gamă de vinuri îmbuteliate la vinăria Gitana a fost în 2011, investiţia totală în afacere ridicându-se la peste un milion de euro“, a spus Lilia Dulgher, coproprietar al Crama Gitana şi directorul de vânzări al firmei.
 
Dacă la început producţia com­paniei a fost de 30.000 de sticle, astăzi a ajuns la 200.000 de sticle. “Pe piaţa din România am intrat în octombrie 2014, vinurile noastre fiind disponibile doar în sistemul HoReCa şi în magazinele de specialitate. Piaţa românescă este foarte importantă pentru noi, psihologic mai uşor de cucerit pentru că vorbim aceeaşi limbă şi avem aceeaşi cultură”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO