Un business de trei farmacii din Cluj se menţine cu greu pe o piaţă concurenţială

9 nov 2017 Autor: Georgiana Mihalache

„Chiriile în zonele cu trafic intens sunt foarte mari şi toţi ne-am concentrat pe arterele principale, pe lângă legume, fructe, bănci, să prindem traficul stradal.”
 
Vivafarm, o farmacie independentă din Cluj-Napoca, înfiinţată în 2006, a ajuns anul trecut la afaceri de aproape 10 milioane de lei cu trei locaţii, însă farmacista care a fondat afacerea susţine că nu este un business profitabil şi are în plan pentru anul viitor doar menţinerea afacerii la acelaşi nivel, fără extinderi sau alte dezvoltări.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.11.2017

 
Cuvinte cheie:
farmacii
, piata
, business
, cluj
, mentinere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide