Companii

Reţeaua de clinici stomatologice Dent Estet lansează împreună cu MedLife abonamente pentru persoane fizice şi companii

Cristian Taban, Director Executiv al Dent Estet

Cristian Taban, Director Executiv al Dent Estet

Autor: Cristina Bellu

18.10.2023, 11:40 2188

Dent Estet, cel mai mare jucător din piaţa stomatologiei după cifra de afaceri, a lansat împreună cu MedLife, acţionarul majoritar al companiei, abonamente individuale şi corporate prin care pacienţii pot avea acces la o serie de servicii integrate de îngrijire orală şi la echipe de doctori specializaţi în toate ramurile stomatologiei.

Abonamentele individuale sunt concepute progresiv pentru a răspunde nevoilor de prevenţie, a degreva pacientul de presiunea financiară a planurilor de tratamente complexe, precum şi pentru a încuraja apelarea la serviciile de mentenanţă necesare păstrării rezultatelor pe termen lung, iar abonamentele corporate sunt personalizate în funcţie de nevoile companiilor, fiind disponibile atât pentru angajaţi, cât şi pentru familiile acestora, spun oficialii companiei.

În plus, în funcţie de abonamentul achiziţionat, pacienţii obţin reduceri şi în cadrul clinicilor din reţeaua MedLife.

„În contextul în care aproximativ două treimi dintre companii facilitează angajaţilor accesul la servicii medicale private, iar aproape 40% dintre salariaţi le consideră utile, potrivit unui studiu de piaţă realizat de compania EY în 2023, abonamentele stomatologice reprezintă un beneficiu foarte apreciat atât de angajaţi şi familiile lor, dar şi de angajatori”, spune Cristian Taban, Director Executiv al Dent Estet.

Raportat la experienţa privind abonamentele medicale, un abonat accesează serviciile unui medic de până la două ori mai mult decât un neabonat şi poate face economii de zeci de mii de lei pe an, potrivit companiei.

“Abonamentul medical este, de departe, unul dintre cele mai eficiente instrumente de prevenţie şi o bună investiţie în sănătate. Doar la nivelul anului trecut am înregistrat cca 3,7 milioane de accesări ale serviciilor medicale pe bază de abonament, ceea ce în termeni simpli se traduce, nu doar printr-o degrevare a spitalelor publice, dar mai ales prin sute de mii sau chiar milioane de vieţi salvate. Mai mult, în timp abonamentul s-a dovedit a fi şi o modalitate eficientă de economisire, ceea ce îi conferă şi mai multe avantaje pacientului”, adaugă Mirela Dogaru, Director Comercial MedLife Group.

Începând din 2016, grupul MedLife, cel mai mare jucător din piaţa privată de sănătate, a intrat în acţionariatul Dent Estet, preluând un pachet de 60% din acţiuni. Restul acţiunilor  au rămas la fondatori, familia Taban.

 
 
 
 
 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO