Companii

Romcar, deficit de personal in service

08.02.2008, 17:21 30

Extinderea retelelor de dealeri si a service-urilor atat pe piata din Capitala, cat si in provincie face ca deficitul de personal sa devina o problema si pentru acest segment al industriei auto, spun reprezentantii Romcar, importatorul Ford pe piata locala.
"Functiile pentru care se gaseste cel mai greu personal sunt cele pentru specialisti service de nivel inalt si cea de sef de service. Pentru viitor se intrevede un deficit de personal", a declarat pentru ZF Stefan Pana, director al departamentului dezvoltare retea din cadrul Romcar.
Reteaua Ford detine pe piata locala 30 de locatii de distributie si 30 de unitati de service. In 2008 numarul locatiilor este estimat sa atinga un nivel de 45 de puncte de vanzare, potrivit declaratiilor directorului departamentului dezvoltare retea din cadrul Romcar.
"In 2008 estimam investitii de pana la 30 de milioane de euro in extinderea retelei", a subliniat Pana.
Oficialii Romcar, companie membra a grupului Tiriac, estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 340 de milioane de euro, in crestere cu 24% in comparatie cu nivelul de 275 mil. euro inregistrat in 2007.
Ford a inregistrat pe piata locala vanzari de 1.682 de unitati in luna ianuarie, in crestere cu peste 200% in raport cu aceeasi perioada a anului trecut.
In 2008 vanzarile Ford pe piata locala se vor aprecia cu aproximativ 20%, la peste 26.000, potrivit oficialilor importatorului. Vanzarile Ford pe piata locala s-au apreciat anul trecut cu aproape 70%, la un volum total de 21.732 de unitati, dintre care autoturismele au reprezentat 17.338 de unitati, in crestere cu 84% fata de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO