Companii

SanoPass: Românii investesc în sport, în medie, 190 lei pe lună; Bucureşti, Cluj, Braşov, Craiova şi Iaşi, principalele oraşe în care cererea de servicii de fitness rămâne ridicată

Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife

Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife

Autor: Cristina Bellu

01.08.2023, 10:30 156

Românii sunt dispuşi să investească în sport un buget mediu lunar de 190 de lei, principalele oraşe în materie de cerere a serviciilor de fitness fiind Bucureşti, Cluj, Braşov, Craiova şi Iaşi, notează un studiu al SanoPass, furnizor de abonamente de fitness.

Analiza a fost realizată în perioada ianuarie-iulie 2023, pe un eşantion de peste 2.000 de persoane active din comunitatea de 50.000 de persoane a SanoPass by Medlife, privind comportamentul de fitness în lunile de vară.

„Cifrele din portofoliul nostru arată că Braşovul este un oraş în care oamenii consumă servicii de fitness peste media naţională, înregistrând aproximativ 10 intrări în medie per abonat versus 7.5 – 8 la nivel naţional”, spune Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.

Potrivit studiului, există o scădere semnificativă de aproximativ 20% a activităţii fizice în timpul verii, vârful sezonalităţii fiind înregistrat în lunile ianuarie, februarie şi martie, pe fondul stabilirii rezoluţiilor pentru noul an, urmat de perioada de toamnă, cu precădere în lunile octombrie şi noiembrie.

„Bunăstarea noastră nu intră în vacanţă. (…) Încurajăm fiecare individ să menţină un nivel de activitate constant, astfel încât să îşi păstreze sănătatea şi vitalitatea”, adaugă Andrei Vasile.

Totodată, raportul SanoPass indică o creştere a interesului din partea companiilor de a sprijini un stil de viaţă activ în rândul angajaţilor lor. Astfel, într-o evoluţie pozitivă, din ce în ce mai multe companii încep să ofere abonamente de fitness sau alte facilităţi legate de activitatea fizică ca beneficii oferite în cadrul pachetului extrasalarial.

Comunitatea SanoPass by Medlife este formată preponderent din 33% femei şi 67% bărbaţi, cu o medie de vârstă de 29 de ani.

Compania, care din 2022 face parte din portofoliul MedLife, oferă soluţii flexibile pentru fiecare individ prin intermediul reţelei sale de aproape 400 de săli de fitness partenere.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO