Companii

Schimbare de brand pentru una dintre cele mai mari afaceri antreprenoriale din industria alimentară: Cris-Tim renunţă la Mugura pentru lactate şi pune brandul Cris-Tim pe toată gama de produse din lapte după investiţii de 20 mil. euro

Cris-Tim Family Holding a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 878 milioane de lei, având un avans de 15% faţă de anul precedent. Pentru anul 2023, reprezentanţii firmei estimează o cifră de afaceri de 1,39 mld. lei şi speră să ajungă la circa 2.500 de angajaţi, cu peste 100 mai mulţi decât în anul precedent.

Cris-Tim Family Holding a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 878 milioane de lei, având un avans de 15% faţă de anul precedent. Pentru anul 2023, reprezentanţii firmei estimează o cifră de afaceri de 1,39 mld. lei şi speră să ajungă la circa 2.500 de angajaţi, cu peste 100 mai mulţi decât în anul precedent.

Autor: Florentina Niţu

20.10.2023, 08:30 2335

Cris-Tim Family Holding, o companie din Prahova activă în mai multe categorii - carne, lactate, produse ready meal, snacksuri şi vinificaţie, fondată în urmă cu trei decenii de Radu şi Cristina Timiş, începând din această lună pune piaţă lactate sub brandul Cris-Tim, înlocuind Mugura, după investiţii de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimul deceniu la Eco-Ferm, potrivit reprezentanţilor săi.

„Brandul Cris-Tim a devenit cel mai iubit brand şi prima alegere a consumatorilor de produse din carne preparată şi ambalată în cei peste 30 de ani de activitate constantă, consecventă şi consistentă pe piaţa din România. Ei bine, acum, extindem această încredere şi în categoria de lactate, aducând din marea familie Cris-Tim, gustul autentic al laptelui proaspăt şi curat din Eco-Ferm direct pe masa tuturor familiilor din România“, a spus Radu Timiş Jr., CEO al Cris-Tim.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO