Companii

Secom a investit 100.000 de euro în extinderea cu încă două magazine de suplimente alimentare, ceaiuri şi cosmetice. Oraşele pe care a pariat compania românească sunt Bucureşti şi Suceava

Grupul Secom are patru divizii - cea de import, cea de retail, un brand propriu de suplimente alimentare şi Verithera, o clinică de medicină funcţională şi integrativă.

Grupul Secom are patru divizii - cea de import, cea de retail, un brand propriu de suplimente alimentare şi Verithera, o clinică de medicină funcţională şi integrativă.

Autor: Georgiana Mihalache

01.09.2022, 17:40 130

În total, reţeaua Secom numără 16 magazine după cele două deschideri.

Secom, un business local înfiinţat în urmă cu 30 de ani, controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, a investit 100.000 de euro în extindere, deschizând încă două magazine în AFI Cotroceni din Bucureşti şi Iulius Mall din Suceava.

Compania este specializată în importul şi distribuţia de suplimente alimentare şi ceaiuri şi medicină integrativă, are în prezent o reţea de 16 magazine în mai multe oraşe mari din ţară şi mai plănuieşte o deschidere în acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO