Şeful Air France - KLM România: Asistăm la un mic boom al generaţiei Millennials. A crescut prezenţa tinerilor la bordul avioanelor

22 nov 2017 Autor: Mirabela Tiron

Generaţia lor este mai interesată de călătorii, ei merg în vacanţe scurte sau medii, sunt segmentul care se remarcă.

Alexandru Dobrescu, şeful com­pa­niei aeriene de linie Air France - KLM în România, care operează direct curse din Bucureşti spre Paris şi Amsterdam, spune că tra­ficul de pasageri pe cele două rute a înre­gistrat o creştere cu o cifră în primele zece luni din acest an şi că s-a remarcat o cerere în creştere pe segmentul tinerilor din generaţia Millennials.

„Asistăm la un mic boom de Millennials, a cres­cut prezenţa tinerilor din această ge­ne­raţie la bor­dul avioanelor. Cel mai bine am remarcat acest lucru în aeroport, merg în aeroport şi observ ci­ne vine şi cine pleacă. Mil­len­nials sunt mult mai interesaţi de călă­torii, merg în vacanţe scurte sau medii, este segmentul care se remarcă“, a spus pentru ZF Alexandru Dobrescu, şeful Air France - KLM, una din cele mai mari companii tra­diţionale care activează pe piaţa locală.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.11.2017

 
Cuvinte cheie:
Alexandru Dobrescu
, Air France - KLM România
, avioane
, millennials
, tineri
, pasageri
, zboruri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide